سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به غالب پسر صعصعه ابو الفرزدق در گفتگویى که میانشان رفت فرمود : ] شتران فراوانت را چه شد ؟ [ گفت : امیر مؤمنان پرداخت حقوق پراکنده‏شان کرد . این بهترین راه آن است . [نهج البلاغه]

همه چیز درباره موبایل و کامپیوتر



احتمالا تا حالا براتون پیش اومده که بخواهید محتوای یه Image رو ببنید. مثلا خواستید محتوای یه سی دی رو داشته باشید اما به دلیل این که خش داشته نتونستید اونو توی هارد کپی کنید اما شنیدید که مثلا Clone CD از سی دی های خش دار Image می گیره اما نمی خواید Image رو رایت کنید یا اصلا رایتر ندارید حالا چیکار میکنید، خب اینجاست که نیاز به نرم افزار خاصی پیدا میکنید.
شرکت Alcohol Soft برای حل این مشکل نرم افزار Alcohol 120% که یه نرم افزار عالیه معرفی کرده، این نرم افزار همونطور که از اسمش معلومه یه نرم افزاری که توهم بالای صد در صد ایجاد میکنه البته نه برای شما، این توهم برای کامپیوتر ایجاد می شه، می دونید چطوری؟ خب بذارید یه کم توضیح بدم: الکل نرم افزاریه که علاوه بر Image گرفتن و رایت CD & DVD یه کار جالب می کنه اونم اینه که می تونه درایو مجازی درست کنه به تعدادی که مورد نیازه، حالا این درایو به چه دردی میخوره، باید بدونید که ویندوز با این درایو مجازی مثل یه درایو CD-DVD ROM رفتار میکنه با این تفاوت که فقط Image ها رو باز میکنه.


یه کم هم در مورد ساختن این درایو توضیح بدم: شما اول باید نرم افزار رو نصب کنید بعد از اجرا کردن برنامه در سمت چپ پنجره ی برنامه سه منوی Help, Option و Main وجود داره که شما باید توی منوی Options گزینه ی Virtual Drive رو انتخاب کنید. در این موقع پنجره ای ظاهر میشه که از شما مشخصات درایوی رو که می خواهید داشته باشید میخواد، بعد از Ok کردن این پنجره یه درایو توی My Computer ظاهر میشه؛ حالا برای دیدن Image روی درایو مجازی کلیک کنید و گزینه ی Mount Image رو انتخاب کنید و آدرس Image رو بدید، خواهید دید که انگار یه سی دی توی درایو مجازی قرار گرفته و جالب اینکه حالا می تونید محتویات سی دی رو توی هارد اونم با سرعت خیلی بالاتر کپی کنید؛ برای اینکه درایو از Image خارج بشه باید Un-Mount Image یا Eject رو از راست کلیک انتخاب کنید.


لینک دانلود البته trial از سایت الکل
این هم یه لینک دیگه از یه سایت ایرانی اونم کامل و رایگان




مجید ::: شنبه 86/9/17::: ساعت 8:43 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :5373
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<